پریشان حالی

عشق یه طرفه

شغل شریفی است: سوختن برای او که حتی لحظه ای برایت تب نکرد.

خدایا هیچوقت کسی را به چیزی که قسمتش نیست عادت نده 

 

داغونم  خیلی  بغضی راه گلومو گرفته ومنتظر انفجاره   احساس خستگی میکنم  جسمی نه، روحی  فضای خونه برام سنگینه  اتاقی که توش درس میخونم دلگیر شده احساس پوچی میکنم احساس میکنم مثل آدمی هستم که سالهاست دنبال گمشدش میگرده ولی پیداش نمیکنه  خدایا حالم خرابه به دادم برس  امشب شب 19 رمضانه  چقدر خوشحالم  این بغضا میترکن  راحت  لااقل تو این گلوی لعنتی نمیمونن  دارم کلافه میشم  به دادم برس  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت18:55توسط صبا | |